4fa6c94036849.jpg_640x450

Nagyon büszke vagyok magamra, 1 órát futottam kb 3x3 perces szünettel.
Ennyit én még soha életemben nem futottam ennyi idő alatt, a kondiban is mindig csak a tömegnövelő fázisig jutottam... és fizikailag képtelen voltam 10 percnél tovább futni, 15 perc után hánytam volna először...

Egy valamit nem értek: elvileg ha kalória deficitem van, akkor hiába eszek sok fehérjét, nem lehet belőle izomtömeg növelés, mert a szervezet fontosabb dolgokra használja fel. Namost akkor fogyókúra esetén mégis miért kell sok fehérjét enni, hogy az izom megmaradjon? Az első szabály nem zárja ezt ki?

Ja amúgy ma mekiben tízóraiztam, dupla sajtburger kóla lájttal, néha kell ilyen szemét kaját is enni, ráadásul nagyon jól esett (meglepő, ugye?:), és a kalória is nagyjából megvan.
Ami nincs a listán, az a 2 zacskós leves ami alapból 46 kalória, de leszűrtem róla az úszkáló kenyérdarabokat, így csak zavaros víz lett, gondolom némi zsírral... De nagyon finom volt és az illúzió megvan :)

Holnap fallabda és talán lemérem magam, ha lesz időm. 

Kitartás!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr554492166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ann1294 2012.05.07. 09:53:06

Taplalni kell az izmokat, ahogy irod. Ha nem ennel eleg feherjet az izmokat bontana le elso korben a szervezet nem a zsirtartalekot. A mocsok gazember!
süti beállítások módosítása