4fb13a75a8eb5.jpg_640x448

végre minden visszatért a "rendes" kerékvágásba, biztonságban érzem magam :))

Nagyon éhes vagyok most így este felé, próbálom almával és csemege ubival elfojtani, biztos a tegnapi dőzsölés hatása ez. El is megyek most futni, még van egy órám napnyugtáig, bár hideg van és "esőre áll" az idő. És futás után megiszom a fehérje shake-met, azzal elleszek egy darabig :)

Kitartás, ki kell hogy bírjuk!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr444508436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jakesully 2012.05.16. 00:10:12

Hello!

Olvasom ám rendszeresen a naplódat, csak nem akarok feleslegesen hozzászólni. :) Azért egy meglátásom lenne, illetve kérdésem: biztosan jó ez, hogy ennyire egyoldalúan étkezel (ha jól látom, gyakorlatilag 6-7 féla összetevőt kombinálsz, nálam ez garancia lenne a jojo-ra)? mi a terved utána, miután sikeresen leadtad ezt a 10 kilót?
Nem okoskodni akarok, csak érdekel, mit gondolsz.

Sápadtarcú 2012.05.16. 22:39:54

Szia!

Igazából a kérdés jó, bár én egy átlagos nap 12-15 különböző ennivalót számoltam, de a lényeg, hogy szerintem a napi bevitelem arányos, és változatos is.
Szerintem az egyoldalú étkezés nem itt kezdődik, hanem ha pl egész nap csirkemellet ennék salátával, reggel-délben-este. Amúgy igazad van, nem szúrok be semmi extrát, csak arra szoktam figyelni, hogy havi 1-2x mondjuk a mekiben ebédelek, hogy a szervezetem "összezavarjam"... remélem működik.
Őszintén szólva fogalmam sincs, erről nem találtam eddig szakirodalmat. Itt szívesen venném nálam szakértőbbek véleményét..
A jojó effektus, itt nem lenne szabad, hogy a hagyományos értelemben véve megtörténjen, mivel nagyrészt zsírból tervezem leadni a felesleget, és a diéta után is igyekezni fogok sportolni heti 3x minimum, illetve egészségesen enni.
De az orvoslexikon szerint, ha a kúra után nem mozgok többet és napi 3574 kalóriát viszek be, akkor 10 hét alatt visszahízom a 10 kilómat. Törekedni fogok, hogy ez ne történjen meg :)

Köszi a hozzászólásodat, írj bátran, szívesen beszélgetnék veled is.
süti beállítások módosítása