4fc52044f03e2.jpg_497x450

végre voltam bevásárolni, de csak a legfontosabbakat.

Namost, végre elhatároztam hogy elkezdek magas intenzitású intervallum kardiózást csinálni, amit Ann1294 már javasolt korábban, de máshol meg azt olvastam, hogy a közben nem használt izmokra rossz hatással van, bla-bla, ja meg nem is ment a futás sem 15-20 percig sem.

Mostanra változott a helyzet (remélem), és miután megnéztem egy okosnak tűnő angol bácsi magyarázatát ( https://www.youtube.com/watch?v=Xo8PlXAoLnE&feature=related ), úgy döntöttem, hogy heti 2x bevállalom. Többször nem, mert egyrészt félek, hogy tényleg túl sok izmot bont (lásd bácsi bicepsz nélkül), illetve nem is hiszem hogy bírnám, egyszer próbáltam nagyon kemény volt.

Innen a kezdő programot fogom megcsinálni csütörtökön (mert holnap fallabda) vagy pénteken.
http://sportvilag.net/news/show/magas-intenzitasu-intervallumu-edzes

Lakótársam szerint betegesen lefogytam és hagyjam abba. Bah.

1 komment

Címkék: étrend

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr1004553748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ann1294 2012.05.29. 22:31:19

El kell dontened mi az irany.
Fogyas, szalkasitas, izomepites? Mindegyikhez mas a recept.

Ha elerted a kivant sulyt es zsirszazalekot tobbet kell enned (minosegi szenhidrat es feherje, tovabbra sem magas zsir) es tobbet sulyzozni izomepiteshez.
süti beállítások módosítása