4f8d9ce24bb41.jpg_381x459

Próbálok jobban figyelni arra, hogy ne lépjem túl véletlenül sem az 1900 kcal-t.
Azon gondolkoztam még, hogy mostanában kb 3x annyi folyadékot viszek be a szervezetembe, mint korábban. Valahol azt olvastam, hogy a patikában található komplex mérlegek a testben levő víz ingadozása miatt nem teljesen megbízhatóak... A másik ami az eszembe jutott, az hogy most kezdtem a kondizást is, és mivel én régen gyúrtam már, így az elején gyorsan visszaépül az izomzat, talán ezzel is lehet összefüggésben a tegnapi csalódás.

Na mindegy, mostantól még komolyabban csinálom mint eddig, és nem fogom feladni azért, mert esetleg egy hetes munkám kárba veszett.

Let's go! 

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr704457317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ann1294 2012.04.18. 10:58:16

Szereny velemenyem szerint:
A kondizastol epulni fog az izomzat, de nem fog csokkenni a testzsir. Ahhoz kardio gyakorlatok kellenek (nem egy ora gyaloglas, nem allokepesseg noveles a cel, hanem 20 perc intervall, anyagcsere felporgetes es zsiregetes - kezdjed 30mp futas, 30mp gyaloglassal 15-20 percig, kesobb 1 perc futas, 1 perc kocogas... sokkal tobbet er) es a vegen lenyujtas, hogy szalkas izmok legyenek.
süti beállítások módosítása