4f9ed1716b400.jpg_643x450

+1 óra sietés az erdőben, nagyon lazán bírtam, nekiálltam futni 3-4x is és tele voltam energiával. A kezdetben általam csak "gyilkos-emelkedőnek" titulált 100-120 méteres kapaszkodós szakaszon kb lassítás nélkül mentem fel. Nagyon meleg volt, kb 29 °C.

Jó sok fehérjét sikerült fogyasztani, ezentúl rajta leszek a fehérjéken, mert jó lenne megtartani az összes izmot ami még fent van rajtam.

Imádom a fehérjét TEJJEL inni, és ebben a 0.1%-osban is elég sok fehérje van.

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr964481182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása