4fb5603c27723.jpg_567x450

Azt hiszem ez egy tökéletes nap volt táplálkozás, mozgás szinten. Persze van benne egy kis reggeli 85 kcal muffin, ami elvileg diétás muffin, de nem sokat tudok róla... mindegy, a jobb alsó sarok magáért beszél. Imádok magamra nézni, kezd alakom lenni, és tök jó kedvem van most. És nem voltam éhes egész nap, még most este sem.

Számításaim szerint ma-holnap kellene elérnem a 6 leadott kilót (csalások levonva), szóval lassan mérnem kell magam... A mai edzésem nagyon jó volt.

Elfogyott a fehérjém, elmentem a Tescoba, vettem mindenfélét 5ezerért, itthon vettem észre, hogy fehérjét nem vettem egyedül :O

Mindegy, holnap tejnapot tartok, illetve 1 óra teniszezés lesz, ami poén, mert életemben nem próbáltam még. Nem baj majd futok végig, az is jó :)

Kitartás nektek is!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr34523297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása