4fb74103e2a65.jpg_561x449

A tenisz szuper volt, egy kollégával voltam, aki amúgy jó erőben van, de folyamatosan lepörögtem és helyben futottam, meg rohangáltam a félreütött labdák után :)
Persze bénák voltunk, de edzésnek szuper volt.

Este étterem, szülinap, torta + héliumos lufik :) De kibírtam, tonhalas salátát kértem minden nélkül kb (csak tonhal+sali+paradicsom), és a sütiből egy harapást ettem, ezt bele sem írtam a táblázatba, mert nem tudok róla semmit, de max 50-70 kcal lehetett(?).

A zöld teát egészen megszerettem, napi 3 adag megvan innentől kóla helyett :) persze tegnap kólát is ittam este.

Kitartás, hamarosan lemérem magam, kíváncsi vagyok...

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr534525370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása