Sápadtarcú 2012.05.20. 22:21

ötvenedik nap

4fb950cb5ac94.jpg_589x450

Erre a napra nem vagyok büszke, picit csalós lett, ráadásul pont egy tervezett pihenőnapon, és sok zsírral...

Ma kiderült, hogy imádom a pácolt heringet, illetve hogy ha jók az eredmények, akkor elbízom magam és kevésbé bírok ellenállni a kísértésnek...
Ugyanis csináltam egy előzetes mérést az asszonynál, de erről még ma nem írok, mert nem hiteles a mérleg... nem akarok félrevezetni senkit (magamat főleg).

Jó tanács: ha éhes vagy, akkor ne süss este húst, mert muszáj lesz beleenni, és így jársz mint én ma :)
Persze ez hülyeség, símán kibírtam volna, csak gyenge voltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr714528282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása