4fc7baf438440.jpg_523x496

Már nagyon régen sikerült kondizni rendesen, na mot úgy "szétgyúrtam" magam, hogy majdnem szétszakadt a bőr a felkaromon. Soha nem látott erek dagadnak egyébként soha nem látott helyeken :) szupi :)

Sajnos az izom így kalória deficittel nőni nem fog, de legalább karbantartom magam.. Így az intervallum kardio előtt hasznos, hogy sokkolva legyenek a "fontosabb" izmok, és ne bomoljanak lefelé. Ezen felbuzdulva dupla fehérjét ittam este, és 0 levest ittam mellé, amit most látom hogy elfelejtettem kitörölni a táblázatból.

Felkerült egy legalsó sor is, ahol a napi tápanyag %-okat lehet látni,

Kitartáás

u.i.: a lakótárs francia sajtjai nem akarnak elfogyni a hűtőből, rá se merek nézni, annyira imádnám :|
De diétázni negatívan nem lehet, ez nem büntetés, és én nem vagyok áldozat. Nem kell a sajt. Kész :)

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr574557926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása