4fd43e9faee61.jpg_589x517

kezdek rákapni a futásra. Lementünk a Balaton partra, és amíg a többiek napoztak, addig én futottam 1 órát a parton (10 km) és utána mentem csak be a vízbe. Imádtam.
Ami még érdekes, hogy eddig ha partizni mentünk valahová, vagy csak beszélgetni akkor sokszor zavarban voltam, főleg az elején és nem pörgött a nyelvem eléggé.

Ha előtte futok, vagy sportolok valamit aktívan, akkor nincs ez az extra stressz, jól szerepelek, laza vagyok és gyorsan, jól reagálok.
Első randi előtt pl nagyon ajánlom mindenkinek, hogy fusson 1 órát. Ha nagyon stresszel, akkor kettőt :))
Szuper lesz, hidd el.

Kitartás.

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr144576220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása