Sziasztok,

itt a tavasz, úgy döntöttem leadok pár kilót, szeretnék jobban kinézni és egészségesebb lenni :)

Alapadatok:
nem: férfi
életkor: 26
magasság: 188 cm
súly: kb 96 kg (pontos adat: lásd első mérés után)

Ülőmunkát végzek napi 8-10 órában, utána kizárólag autóval közlekedek, folyamatosan zabálok, imádok enni. Otthon sem mozgok semmit, rengeteget ülök a gép előtt.

CÉL: leadni 10 kiló ZSÍRT kb 10 hét alatt, kalóriaszámolós/egészséges módszerrel, és sok mozgással.
Tervem, hogy heti 5 alkalommal 1 óra erőltetett gyaloglást kísérlek meg (futni nem bírok ennyit sajnos), és heti 3 alkalommal eltöltök 1,5 órát a konditeremben is.
Az össztömegem tehát nem lesz 10 kg-al kevesebb, de remélhetőleg az eredmény látható lesz :)

Ilyen diétát eddig csak kicsiben csináltam, néhány kilót le is adtam vele pár éve. 100%-ig biztos vagyok a módszer hatékonyságában.

A fogyást április 1-jén kezdem, ennek két oka van: pénz és a pénz.
A következőkre kell költenem: mérőszalag, kondibérlet, fehérje por, shaker, egészséges kaják tömkelege!! :), konyhai mérleg.

4 egész napot tehát még dőzsöléssel tölthetek, ma például sajttal töltött sajtos sajtot ettem sajttal, viszont legalább meg sem mozdultam egész nap :)

Hogyan kezdem?
Az első lépés ennek a kis számoló programnak a kitöltése: http://orvosilexikon.hu/wrap.php?file=dcc.html

Ez alapján nekem napi 1810 kcal-t szabad elfogyasztanom, ha heti 1 kg-ot szeretnék fogyni. Hm. Nem is olyan kevés :)
Ebből
55% szénhidrát
15% fehérje és
30% zsír.
Ezeket a százalékokat nem tervezem ennyire betartani, pláne, hogy az edzés miatt fehérje turmixot fogok iszogatni nap közben, mivel kevés benne a kalória viszont finom édes, és jóllakok tőle. Na ezt még újraszámolom azért...

Következő posztom 4 nap múlva várható, pontos adatokkal és fotóval. Addig is egy kis motivációs videó, tudom a nőket a vékony nők motiválják, hát engem is ;)

https://www.youtube.com/watch?v=su9zwDICF0A

Üdv

egy fogyni vágyó srác

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr374344048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása