Sápadtarcú 2012.04.02. 19:42

második nap

4f79e022da41e.jpg_692x268

Ma fallabdáztam 1 órát, egész nap kimerült voltam, de közben a kávéval is próbálok leállni, biztos attól van.
Kis hasmenés befigyelt, néha picit éhes voltam, de kibírható. Amikor ettem, akkor viszont mindig nagyon jól laktam. Ez a barna kenyér, meg a csirkemell is nagyon laktató.

de a lényeg:

PONTOS ADATOK: 

súly: 93,5 kg (ruhák /2 kg/ nélkül)
testzsír-index: 22 %
zsírtömeg: 21 kg
tiszta tömeg: 74,5 kg

A normál testzsír-index 14-20 % között lenne.

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr964358344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása