Sápadtarcú 2012.04.06. 18:33

hatodik nap

4f7f18ba20c1c.jpg_353x458

Reggel a konyhában találtam egy üres tejberizses dobozt. Hm.
Aztán eszembe jutott, hogy evési rohamom volt hajnalban, szokott ilyen lenni néha, szó szerint már a konyhában ébredek fel. És ilyen bódult állapotban zabálok. Szerencse, hogy csak egy 170 kcal-os tejberizst ettem meg...

Ma fallabdáztunk 2 pályán hatan, mondhatom, hogy felért egy edzéssel, utána 1 fél óra szauna, és végig éhes sem voltam. Igazából már a reggelit is alig bírtam megenni. Túl könnyű ez így. gyanús.........

Még mindig tele vagyok energiával, régebben egy ilyen squash-szauna kombó után hazajönni is alig bírtam és utána kivétel nélkül mindig aludnom kellett. Most nem. Egyáltalán nem. Pöröghetnékem van. Hogy ez most a tavasztól van, vagy tényleg ennyit számít az étrendünk, azt nem tudom. KIRÁLY ÉRZÉS!!! :))

Holnap első nap a konditeremben de még csak a futópad miatt, és utána méreckedés. Vagy inkább még előtte, hogy a víz veszteséget ne számoljuk bele. 

Jó kedvem van :)
https://www.youtube.com/watch?v=Pyly3JtXoy4  

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr304368359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása