4f8058e7822a5.jpg_353x456

Ma beíratkoztam egy fitness terembe végre, de még nem erősítettem, csak a futópadon sétáltam 1 órát. Ez nagyon jó kis futópad, figyeli a szívverést, és a zsírégető zónában tartja a tempót szabályozva.
így még akár nyelvet is tanulhatok, vagy filmet nézhetek a telefonon, kényelmesen.

Amúgy ebben a zónában sétálva nem is fáradtam ki annyira mint amennyire magamtól szoktam sietni az erdőben. Remélem azért nem a kardio-zónában csináltam minden eddigi edzésemet...

Hétfőn húsvét, kedden pedig már elkezdem a gyúrást, de előtte még lemérem magam, mert a hétvégén nem sikerült...

Voltam bevásárolni, a húsok sajnos elfogytak a tescoban, és nem is lesznek még 3 napig(!) az ünnep miatt. Ezt a kínai levest nagyon szeretem és alig van benne kalória (SMACK CUP -> tudom hogy egészségtelen), de ma megnéztem a másik kínai levest (SMACK) abban kb 3.5-ször ennyi a kalória. A tejberizs dettó, bár az nem tűnik ennyire egészségtelennek, de nagyon finom és csak 170 kcal. 
Vettem egy csomót.
http://img.ctrlv.in/4f805b423ef4d.jpg 

Ma estére megyek barátnőmhöz, húsvéti tálat csinál "mindig minden körülmények között" (csak hogy klasszikust idézzek), és csak kicsit nevetett ki, hogy viszem a kis konyhai mérlegemet, hogy lemérjem a pulykasonkát és a salátát.

Továbbra is gyanúsan könnyű ez az egész fogyás téma, remélem hogy jól csinálok mindent.
Habár a rántottáimba nem számoltam eddig bele az olivaolajat, de max 1 evőkanál szokott lenni... hmm. Meg a 2 multivitamin+magneB6 pezsgőtablettát sem amivel beveszem a kálcium+lecitin+omega3 kapszuláimat :)
A mostanában felszabadult extra energiám is lehet, hogy csak a vitaminok miatt van? Persze ezeket részben szedtem eddig is.
Meglátjuk.

Gyerekek, fogyjunk június közepére további 9 kilót! Ki tart velem? :)

Edzés utáni pihenéshez: https://www.youtube.com/watch?v=jEgX64n3T7g

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr664369903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása