grocery-store.jpg_849x566

Kicsit utánaszámoltam, hogy mikre és mennyit költöttem az első hónapban:

71.000 forintot költöttem a fogyókúrával kapcsolatosan, ami elsőre sokkoló lehet, de ha kicsit belegondolunk, hogy ez mit is jelent, akkor már nem olyan borzasztó ez a szám:

1. - nagyságrendileg átlagosan 40-50 ezret költök kajára egy hónapban, a ditéta alatt viszont ezt "váltottam ki" a fenti összeggel.
2. - ez az összeg tartalmazza az összes táplálékkiegészítőt (fehérje) és vitamint, valamint a konditerem bérletét is.

3. - a diéta elején még a kísérletezgettem a bevásárlással, mindenből vettem egy kicsit, amiknek egy része ki lett dobva, mert nem bírtam megenni a szav időn belül. Ezek nagy része mára letisztult, kevesebbet vásárolok és céltudatosabban. 
4. - meg sem próbáltam spórolni, azt vettem ami megtetszett. Jó példa, hogy a fenti összegből kb 4500 forint csak a mindennapi kóla ZERO-m költsége(!). Akinek ez nem fér bele, biztos vagyok benne, hogy jóval olcsóbban is be tudja szerezni a fontos hozzávalókat. 

Szerintetek?

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr114491484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jakesully 2012.05.06. 18:37:15

Egyáltalán nem tűnik soknak, sőt. Ha nem diétásan étkezel, akkor is bőven elmegy ennyi kajára.
A kollégák meg...hát...no comment. A többségtől erre lehet számítani, sajnos.

Sápadtarcú 2012.05.06. 21:22:53

hehe, így igaz. Jó fej vagy, végül is nem nagyon törnek össze a kollégák ezekkel a beszólásokkal, csak nézek rájuk mindig, hogy ez komoly? Kinyitja a száját és ez jön ki belőle? :P
Hihetetlen emberek vannak, persze meg lehet őket érteni, de nem akarom ;)
süti beállítások módosítása