4fabf7b358f29.jpg_642x451

+2,5 óra FOCI a haverokkal, itt is elég béna voltam, féltem a labdától meg minden, de nem fáradtam el, izzadás is csak alig volt. Imádom ezt a sok energiát :)

Direkt nem szóltam senkinek, hogy fogyózok (ezekkel a haverokkal nem találkoztam még mióta csinálom), és sokáig nem is vették észre, de egyszer a kapus rámnéz és azt mondja, hogy teljesen össze vagyok esve, most látja, csontos az arcom :)

Persze ez nem igaz, de bóknak fogom fel :)

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr574500866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása