Előre tervezett csalónapot tartottam, mivel nagy vendégség volt egy barátomnál.
A terv annyi volt, hogy mindent enni fogok, de nem sokat.
És nem számoltam semmit.

Mivel másnapos voltam, délelőtt csak egy 150 kcal-t fogyasztottam, az ebédem pedig kb 1 tányér húsleves, 2 csirkecomb, kis törtkrumpli,  és két normál szelet sütemény volt (két féle volt, kipróbáltam őket), a vacsorám pedig egy kis szelet kolbászos szendvics.  Estére már nem is nagyon ettem semmit, csak egy fehérje turmixot.

Szerintem nem nagyon léptem túl a 2400 kcalt, de legalább normális kajákat ettem, zsírosakat, cukrosakat, csaló (szervezet-megtévesztő) napnak kiváló lesz.

Néhány ismerős észrevette, hogy fogytam.

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr694508406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása