4fb800925e6c5.jpg_578x449

Ez is eljött, hét hét telt el, kb 6,3 kg-al vagyok könnyebb, mint április másodikán.

Összefoglalva, könnyebbnek érzem magam a szó mindenféle értelmében, szeretek futni-teniszezni és bírom is, akár egy órán keresztül is. Az arcom "beesett", ami kb annyit jelent, hogy részben eltűntek az undorító zsírpárnák az kétoldalt és alul, ha tükörbe nézek egy sportosabb, fiatalosabb embert látok. Nem vagyok álmos folyamatosan, mint a tavasz elején, van energiám mindenre. Lakótársam szerint elmúlt az eddig rendszeres horkolásom is (ő a fordítottját csinálja mint én, szedi felfelé a kilókat rohamosan, és mostanában kezdett el horkolni :O ).
Ugyanakkor megizmosodtam, a hasamon tegnap soha nem látott KOCKÁK kezdtek megjelenni (tényleg sosem látszottak még, pedig sokszor jártam 'gyúrni' volt hogy 4 hónapot is).
A vérnyomásom visszazuhant a kóros 149-ről úgy átlagosan 130 körülire (ez is fontos részlet).

Hátránya is van a diétának, muszáj megemlítenem, minden nadrágom lötyög rajtam, övet kell hordanom folyamatosan :)

A fentieket még átolvasom párszor, motivációnak sem utolsó ;)

Várom a strand szezont, ilyen testtel élvezet lesz csokibarnán lopni a napot a parton :))
https://www.youtube.com/watch?v=UrGS9EARHRc

Kitartás nektek is!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr614526566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása