4fbe7c79e9f60.jpg_591x447

a fehérjével egy picit elszálltam :)
remélem az nem baj :)

90 perc erőltetett menet azért elég durva, lefáradok tőle rendesen, de mikor úgy a 70. perc felé már nagyon ki voltam égve idegileg, megnéztem ezt a kis videót, amin mindenki egészséges, jókedvű, stb... és visszaszállt belém a lélek rögtön :)
https://www.youtube.com/watch?v=YnXvr3nnV8k 

Szerintem mindenki találhat ilyen dolgokat, amik erősen motiválják, az ilyen kríziseket így lehet átvészelni.
Persze lehet, hogy csak nekem alacsony az ingerküszöböm? :)

Kitartás

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr314544413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása