4fc25b02d277c.jpg_593x450

Na ez egy hülye nap lett, a gondosan összekészített fél napi betevőmet otthon hagytam a konyhában, és a másnap reggelem így kolbászos szendviccsel indult. Aztán mekis sajtburgerrel folytatódott.

Ráadásul úgy meg vagyok fázva, hogy csillagokat látok a tüsszögéstől, a torokfájás már kezd múlni. Pedig minden nap szedem a C vitamint 2-3 félét is !!! 
Úgy gondolom ki vagyok merülve és azért fáztam meg talán... Ezért ma pihenőnap lett volna, de annyi szemetet ettem, hogy muszáj lesz 1 órát mozognom, amit ma stílusosan a Balaton partján fogok megtenni (nincs olyan nagyon messze, kocsival 20 perc), és holnap tartok pihenőt, de akkor már értelmesebben táplálkozva. 

Persze itthon elfogyott kb minden összetevőm, és Pünkösd van, minden zárva holnap is.
Nem gond, majd eszek müzlit ebédre is meg vacsorára, meg maradt egy kis szójám is még meg tojás meg saláta..

A partra úgy tervezem a leérést, hogy a 20:28-kor esedékes napnyugtát lássam :) illetve leszedtem netről az angol top40 legújabbját, ott tervezem "felavatni".

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr734549422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása