4f8c548ac7573.jpg_381x457

a tegnapról:
a második cézár salit öntet nélkül, kiválogatva ettem meg, így kb tényleg 150 kcal alatt lehetett. Aztán rámjött a lázadhatnék, és a mekiben ebédeltem szemét kaját, persze csak az adott kalória-kereten belül. Utána másfél óra séta közepes tempóval az erdőben... semmi extra.
Illetve van extra, nem is kevés, de azt a mai napnál mesélem el:

mai nap: 
Felbuzdulva a mekis átverésen, átnéztem még pár gyanús dolgot az étrendemben.
Kínai leves.
A kínai leves nem 70 kalória, ahogy eddig hittem. Ugyanis nem az van ráírva, hogy 100 g termék xy kcal-t tartalmaz, hanem az, hogy 100 g ELKÉSZÍTETT termék mennyit tartalmaz. EGY LEVESNÉL!!? Ez egy atomnagy bödön (kb 4-5 dl), teleöntöd forró vízzel, és utána leméred 100 gramonként? ááá
Saját hibám, tudom, de nagyon kiakadtam. Így egy szaros leves nem 70 kcal, hanem akár 300-400 is lehet!
no comment.
És ez még nem minden. Ma lemértem magam:
szinte semmit sem csökkent a súlyom az 1 héttel ezelőtti értékhez képest, még a zsír% sem. Nem hittem a szememnek, ott álltam mint egy sóbálvány. Minden nap sportoltam minimum 1 órát! Számoltam a kalóriát, mégha el is számoltam 300-al naponta, az is beleférne talán, mert az orvoslexikon kalkulátorral úgy számoltam, hogy heti 1-2 óra sporttal kalkuláljon, ami a valóságnál sokkal kevesebb. Most kb heti 6-7 órát sportolok, de a kalkulátorba ha heti 2-3 órát írok, már akkor is 2117 kcal-t ehetnék naponta.

Mi a fene lehet a baj?
Ha belenézek a tükörbe, vékonyabbnak látom magam, de az is lehet, hogy beképzelem, már mindenre gondoltam. 

Persze a mai edzés is nagyon nehezen ment ezek után, a futópad meg nem bírta mérni a pulzusomat a 40. perc után, átmentem egy másik padhoz, az is csak 2 percig bírta mérni, aztán az is kiírta, hogy nincs pulzus. Csak néztem. 

Hiába lenne az egész? Valamit kihagytam a számításokból? Holnap meg kéne mérnem magam megint, de félek az eredménytől, ha tényleg nem a gép hibája, akkor kb feleslegesen önmegtertóztatom magam, a napi 6 km sétáról nem is beszélve.

fuck.

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr14455293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása