4f9b934d95f3c.jpg_676x450

+ súlyzós edzés (bicepsz-tricepsz-láb).

Ma létre kell hoznom egy olyan címkét, amit reméltem hogy sosem kell megjelölnöm: "CSALÁS".. 
Elkezdődött a fesztivál, és hogy a kísértés teljes legyen, ingyen kaptam rá a bérletet, de még a pia is ingyen volt egész este :|
Szóval beterveztem, hogy max két sör fér bele, ezzel szemben mikor megérkeztünk rögtön vodkával kezdtem én is a többiekkel együtt, azt már bele sem írtam a táblázatba :( sörből is 5 csúszott le...

Így utólag nem tűnik már olyan jó ötletnek...

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr224477604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása