2012-04-12_www.kepfeltoltes.hu_.jpg_351x457

Másnaposan indult a reggel, szédelegve + fejfájósan...
Imádom a bőséges tízóraikat, sajt meg minden, nyamm.

Még mindig olyan izomlázam van, hogy egy póló felvétele is komoly feladat, és csak lassan tudom kivitelezni.
Talán holnap gyúrok másodjára, de lehet csak szombaton.
Addig marad a gyaloglás 5.3 km/h-val, 6-10%-os emelkedőn, 126-os pulzussal :) Ennyit életemben nem izzadtam még, mint a futópadon 3 nap alatt. De nem nehéz, az első 10 perc kicsit döcögős, a végén meg szó szerint sajnálom, hogy máris vége van. pedig minimum 60 percet szoktam menni mindig. Ráadásul én tipikusan lusta disznó vagyok, lehet már említettem is.

Már ketten megjegyezték, hogy mintha fogytam volna... :) 12 nap után :)

Továbbra is hangsúlyozom, hogy az egyetlen nehéz része az egész életmód váltásnak a testépítés része, a többi bárki által könnyen űzhető elfoglaltság.

Szebb jövőt, kitartás :)

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr654393682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása