4fb411fe52115.jpg_559x450

Ma kitaláltam az esti éhségre egy 35 kalóriás kakaót :
1 deci 0,1%-os tej
1 deci víz
kakaópor
édesítő
:) finom volt nagyon, és úgy elvagyok vele már egy órája, elmúlt az éhség.

Ma leálltam a mindennapos kóla zéró fogyasztással (napi 2-4-szer fél liter volt eddig!!), és elkezdtem zöld teát inni a cégnél (75 forint), kifejezetten finom, édesítővel lement 3 is a nap folyamán. Talán még fogyaszt is, persze én a női magazinok ajánlásainak nem hiszek.

A barátnőm szerint fanatikus vagyok, és ez neki is nehéz. Én ezt most próbálom bóknak venni, persze az utóbbi hétvége tükrében nem érzem magam elég fanatikusnak... De már csak 1 hónap, ezt már fél lábon is...

jut eszembe, már látom, hogy nem lesz meg a 10 hét alatt 10 kiló zsír fogyás, de a 10,6 hét alatti 9,65 talán még tűrésen belüli, erre még megvan az esély... De ennél jelentősebb eltérés már rosszul esne.. 

Drukkoljunk nekem, és drukkoljunk Neked is, kedves olvasó ;)

Kitartás!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr564521224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása