4f89ec59e0d5d.jpg_372x457

A rohadt életbe!
A mai nap nagy csalásba fulladt, és még csak nem is szándékosan!
Miután kibírtam egy egész estés sörözést a haverokkal, light kólát szopogatva, hazafelé beugrottam a mekibe egy cézár salátáért, mivel úgy emlékeztem, hogy 150 kcal körül van.
Hazahoztam kettőt is, itthon elfogyasztás előtt még rákerestem a mcdonalds.com-on, és ott már csak 115 kcalt írtak. Be is faltam, ahogy kell öntettel, kenyérkockákkal, stb.

Utána kezdett gyanús lenni, hogy az öntet miből lehet, hogy ilyen kevés kalória??
Hosszas kutakodás után találtam a sparkpeople.com-on egy leírást, miszerint egy adag cézárban, öntettel együtt 580 kcal található!!

Így fulladt kudarcba a mai diéta, és azért keserves a dolog, mert este 11 után fogyasztottam el, ahelyett hogy lefeküdtem volna aludni!! grrrrrrrrr

Amúgy ma volt egy szabályos kondi edzésem, és délután még fallabdáztam is egy jót. Élvezem, hogy a haverokat legyorsulom, nem fáradok el, nem is izzadok le annyira mint ők, és persze szuperül játszok a diéta előtti meccsekhez képest. Ez a legszebb része az egésznek! Emiatt érdemes csinálni, utoljára általános iskolában élveztem ennyire a futkosást, egyszerűen IMÁDOM!

Ma is megjegyezték ketten is, hogy mennyire látszik, hogy fogytam. Ez már önmagában is eredmény :)

Kitartás!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr104432991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fatty 2012.04.15. 07:51:01

Sajnos én is voltam már így... és ez mind azért van, ha megnézed, a mekiben sehol sem látsz kalória táblázatot... de ha nagyon keresgélsz, akkor is csak a tálcára kiterített papírnak a hátoldalán, nagyon halvány szürkével...(hosszas keresés eredménye volt, míg rájöttem...)
Hidd el, egészségtelen és drága is.:D

Sápadtarcú 2012.04.16. 19:46:53

@Fatty: Szia Fatty,
igen, tényleg nem dicsekednek a kalória értékekkel, ezt még meg is értem, pláne hogy végülis minden tálcán megtalálhatóak az értékek - ha nem is könnyen -, és interneten is fent vannak a mcdonalds.com-on. De ebben az esetben tényleges átverésről van szó, mert nincs jelölve hogy az öntet is a része lenne a salinak vagy nem..? Kenyérkockákról nem is beszélve.
Igazad van, drága és tényleg nem való diétázó embernek, tanulom én is a saját bőrömön :( sajnos.
süti beállítások módosítása