4f93b17dd6231.jpg_377x456

Hajnalban a konyhában ébredtem egy félig megrágott (ajándékba kapott) Norbi-nyuszicsokival. Ezek ellen a félálomban falási rohamaimmal nem tudok mit kezdeni, de úgy tűnik gondolkozni is szoktam, mert pl nagyon kalóriadús nasikat nem fogyasztok, pl a múltkor egy kis narancsot ettem.

Egész nap éhes voltam, amit tovább fokozott az este elfogyasztott ajándék német csoki is. Valamilyen Knorr bögre-levest találtam, ami tényleg 80 kcal, nagyon jól szokott esni, imádom.

Súlyzós edzésem volt, azt hiszem jól sikerült, előtte-utána 15 perc futópadon 126-os pulzust tartva.

Voltam bevásárolni, csak kaját vettem 15.666 forintért. Ez most soknak tűnik, de talán átlag napokon nem költök kajára annyit, így túl lehet élni. 

Mától komolyan számolnom kéne a tápanyagokat, elég sok plusz melóval fog járni.

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr754465980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása