4f9ecfc762765.jpg_600x463

Hivatalosan is vége az első hónapnak, lemértem magam (fenti grafikon).
Az eredmény szuper! A tervezett 4 kg pontosan megvan, nagy része zsírból! Feldobta a napomat nagyon!
A tiszta tömeg és az össztömeg közötti rész a zsír rajtam, a cél az lesz, hogy a narancs színű vonal a lehető legvízszintesebb maradjon, míg a zöld vonal kb 85 körülire csökkenjen.

Piknikezni voltunk az erdő szélén, és hiába vittünk csak egészséges kajákat, mégis túlléptem a kvótát egy 300 kcal-al... ami persze ilyen edzés mellett nem katasztrófa, de azért nem lesz rendszeres, pláne ennyi zsírral.
Étrend:http://img.ctrlv.in/4f9ed30726871.jpg 

További terveim:
- egyre több kardio edzés
- egyre több súlyzós edzés
- egyre több fehérje és egyéb táplálék kiegészítő fogyasztása

Barátnőm szerint arcról és hasról fogytam látványosan, szerintem picit arcról és én inkább a karomon látom, hogy tűnik el róla a zsír.
Súlyzós edzésen például ma olyan rejtett izmokat is láttam előbújni, amire eddig sosem volt példa, pedig minden évben kondizok pár hetet. Szóval részletesebb, kidolgozottabb izmokat látok, persze csak a karomon egyelőre, és pl az ereim is jobban kijöttek a szokásosnál, alkaron és bicepszen.

Ilyen eredményekkel továbbra is van motivációm, szeretném egyszer látni ezt a grafikont 10 hetes eredményekkel is :)

Most megittam az edzés utáni fehérjémet, nincs más dolgom mint élvezni a hosszú hétvégét és pihenni, hogy az izmok megfelelően tudjanak regenerálódni :)

https://www.youtube.com/watch?v=Lq-ZmtRQsOY&feature=related

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr34481198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ann1294 2012.05.01. 15:45:55

Ha senki mas nem szol hozza legalabb en gratulalok. :) Csak igy tovabb!

A feherjeport en is csak 0.1-es tejjel birom meginni. Tudom, hogy vizzel kellene, ugy jobb a felszivodasa de ugy pocsek. Minek szenvedjek? Neha felesbe viz-tej ha nagyon buntudatom van. A lenyeg, hogy mar nem magas zsirtartalmu a tej, nagy lepes.

Ha visszaolvasod magad egyre tudatosabb vagy, celokat tuzol ki, tudomanyosan alatamasztod mit miert csinalsz. Nagyon jo. Kicsit el lehet csabulni neha, a lenyeg nem szabad feladni egy-egy apro botlas miatt es a kulcsszo a mertekletesseg.

A lenyeg, hogy rovid tavon fenntartod ezt a "spartai" modszert amig elered a celod vagy megkozelited, utana a megnovekedett izomtomeg tobb energiat fog egetni, az anyagcsered gyorsabb lesz igy heti 2-3 alkalom aktiv sportolassal is fenn lehet hosszu tavon tartani az allapotot es a tapanyagbevitelt megnovelni a szintentartashoz szukseges mennyisegre. A hozzavalokban nem kell azert visszaterni az extrem fele (feher kenyer, sok cukor, magas zsirtartalom), de majd megfigyeled magadon, hogy egyre tudatosabban fogsz vasarolni es valasztani. Egy kis kilenges neha OK, de itt az atlag etkezesekrol van szo.

Tovabba a kozerzeted es teherbirasod novekedni fog, ezzel a jokedved. Ez itt a lenyeg!

Sápadtarcú 2012.05.02. 20:41:43

De aranyos vagy, köszönöm :)
Jól esik, pláne, hogy a közvetlen környezetem is csak megvetően néz, ha látja a salátámat, egy-két kivétel azért van (főleg lányok), ők drukkolnak :)

Én is tejjel imádom a fehérjét, de ha nagyon szomjas vagyok akkor szinte mindegy, olyankor vízzel simán iszom.

Nem is akarok hallani még a diéta utáni szintentartásról, már így is túlreagáltam az eredményeket, és alig bírtam rávenni magam a folytatásra :(

Szóval próbálok koncentrálni a küzdésre, úgy könnyebben elviselhető, nem lepődök meg ha fáj, vagy ha fáradt vagyok, stb..

Szép estét.

jakesully 2012.05.02. 20:49:16

Kedves Sápadtarcú!

Gratulálok a szép eredményekhez, méginkább a precíz tervezéshez. Nice job!
Így tovább!

üdv,

jake

Sápadtarcú 2012.05.02. 21:09:54

Köszi szépen, jól esik.
Persze az is, hogy a nadrágjaimat zsebre dugott kézzel tartom a helyükön, hogy le ne csússzanak :)
Ha bele szólhatok, szerintem ne a szénhidrátos diétát csináld. Kicsit becsapós ahogy hallom, és ha jól tudom pont a szénhidrát megvonástól kezdünk stresszek lenni, és hagyjuk abba az egészet hamar.
Kiegyensúlyozottnak kell lennie a táplálkozásnak, lehet hogy ismered, de had ajánljam ShapeShifter blogját, imádom ahogy csinálja és ahogy elmagyarázza:

shapeshifter.blog.hu/2012/02/27/kal

Sok sikert és kitartás.

jakesully 2012.05.02. 21:11:38

@Sápadtarcú: Ez egy másfajta szénhidrát diéta, nem megvonásról szól, sőt. de majd írok részletesebben a blogon.

Köszi a jókívánságokat!
süti beállítások módosítása