ballantines.gif_169x279

Ezen a napon otthon-otthon voltam, és egész nap számoltam a kalóriát, bár a sok program miatt az összetevők aránya nem volt megfelelő (csomó műzli+alma)...

2 órát wakeboardoztam, rendesen kifáradtam, szuper volt..

és ekkor eljött az este, ahol 7 Ballantines-os kólát fogyasztottam el (light kólával persze)..

Ez kb olyan 650 plusz kalóriát jelent :|
A napi bevitelem tehát olyan 2400 körül lehetett szombaton. 

És még csak most következik a tervezett csalónap, a vasárnap.

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr64508386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása