2012-04-11_www.kepfeltoltes.hu_.jpg_348x454

Hahó!

Elmaradt a fallabda.

A napi étrendem magáért beszél, de röviden:
kettőkor megettem az uzsonna tejberizst, utána 5-től 6.15-ig futópad (elvileg 630 kcal mínusz?!), aztán este 8-tól sörözés keményen, csoda hogy az eltervezett kettő helyett csak 2,6 x fél liter ittam meg... És fél 12-kor rendeltek még pizzatekercset szósszal... kemény volt nagyon.

Én már az első sörtől berúgtam, a másodikkal csak tetéztem a bajt.

Vajon az infraszauna tényleg eléget 300-450 kcalt mozgás nélkül fél óra alatt?

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr164393378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása