4f945998d0b71.jpg_678x452

Ma tartottam egy pihenőnapot, ilyen már elég régen volt (talán másfél-két hete?) de azért sétáltunk egy kicsit.
Sütöttünk az asszonnyal egy kókuszos-kakaós zabkorpás sütit, és nagyon finom lett, jól is laktam vele!
Most sem vagyok éhes pedig fél 10 körül van már, és 7-kor ettem utoljára.

Az étrendem mostantól tartalmazni fogja az összetevőket is, a süti miatt nem sikerült a napi normál zsír adag alá mennem, talán holnap. És fehérjéből is többet kell fogyasztanom, csak ma már nem fért bele a fehérje shake estére.

Izomlázam van mindenhol, imádom ezt az érzést!

Már látszik a kondizás hatása, ma már egész formában éreztem magam.. persze a 19 kiló zsír az még megvan, de remélem lassan kezd majd alakom lenni -> mégis csak a negyedik hetet taposom, és eddig jelentős csalásom nem volt.

JA és még valami. Eddig valamilyen érthetelen okból a csirkemellet 280 kcal-al számoltam 120 helyett!! Elírás lehetett az elején, és mindig az előzőt másoltam le. Így visszamenőleg is sikerült szinte mindig 1700-1800 kcal között fogyasztanom!! JUPPIIII :)

Kitartás :) 

https://www.youtube.com/watch?v=mEu8DrO9PbY

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr304467218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ann1294 2012.04.23. 11:21:52

Okos dontes szamolni az osszetevoket, nem mindegy mibol viszi be az ember a kaloriat. Egy ido utan rutin lesz es az ember tudatosan nyul a boltban is az osszetevokhoz.

Ha parodat bevonod biztosan keszit kenyezteto falatokat, sok jo recept van Shapeshifter blogjan (is) dessszajuaknak.
süti beállítások módosítása