4f9b955fc692e.jpg_677x449

+1 óra zsírégetés.

Szégyellem magam. Az őrület folytatódott, 3 sör elvileg belefért volna a nagy alkalomra való tekintettel, de nem álltam meg itt :( Fényeket is ittunk, amiben MÁLNASZÖRP volt, ez már a legalja.
Második napja vagyok másnapos, és a lázálom folytatódik ma is még, de most már tényleg megpróbálok erőt venni magamon.

Csak azt nem tudom, hogy most az alkoholizálás és csalás hatására vajon mennyire lassul le a fogyási folyamat? Elvileg 760 kcal-t elégettem a futópadon... akárhogy számolom, még ezen a bulizós estén is tartottam a -0.5 kg-os limitet, ami annyira talán nem rossz, kivéve hogy alkoholizáltam, az talán dehidratál, meg mittudomén...

A tescos fehérjétől pattanásosodok keményen, pöttyös az egész fejem. Nem gáz annyira, de más fehérjéktől nem volt még ilyenem eddig.

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr954477611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása