4fa17892b398b.jpg_643x450

Sikerült megemberelnem magam, és egy kiadós erdei séta/futás után nem csalnom, ráadásul majálisoztunk is, ahol ZSÍROS kenyeret hordtak elém ingyen, hagymával, sörrel, kólával, stb. 1 harapást ettem belőle, és a maradékot máris tuszkoltam le az asszony torkán, eddigi legdurvább kísértésem volt.

De így másnap olyan nyugodt és büszke vagyok magamra, hogy nem zabáltam, és sörből is csak egy felet ittam meg. Megérte, és mára csak a bűntudat maradt volna... :)

Kitartás!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokurablog.blog.hu/api/trackback/id/tr584485037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása